29 Ocak 2011 Cumartesi

HEPSİ BİTECEKKKKKK

Zor derlerdide inanmazdım gerçekten ne zormuş en çokta anne babamı görünce utanıyorum onların gene gene gene haklı çıkmasından.Hayat tecrübesi mi desem insanları tanımalarından mı desem bende bilmiyorum sadece bildiğim tek şey var onların gene haklı çıkmaları''olmaz yavrum yapamazsın senlik değil''sözleri dün gibi kulağımda nefret ediyorum herşeyi biliyomuşum gibi davranmaktan bi boktanda anladığım yok ki aslında.Neyse kendi hayatım adına çokta olumlu şeyler düşünmüyorum şu son 2 gündür bilmem belki hayatım boyunca çok üzüleceğim bi karar alcam ama aldım sanırım yok yapamıyorum umarım herşey benim için iyi olur diğer taraf için sorun yok zaten onların canına minnet  ama tebrik ediyorum onlarıda beni bile bezdirdiler yaaa alın sizin olsun nasıl kullanırsanız artık.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder