18 Şubat 2011 Cuma

Evet bişeyler karalamak istiyorum ama ne yazcamı bilmiyorum ki moral bozukluğu sıkıntı stres ne yapsak nasıl etsek bilmiyorum kendimi okadar yorgun hissediyorum... hele ki yarimi bukadar morali bozuk gömek hepten bitiriyo beni koskoca adamların ağlaması oldum olası yaralar benim yüreğimi taaa derinden sonuçta koca profili o doğacak çocuğumun babası benim erkeğim hani ben nekadar ağlarsamda güçsüz görünsemde o taş gibi durmalı benim karşımda güven vermeli bana etrafına ama öyle değil bugünlerde ama geçicek biliyorum bunuda atlatırızz bizz neleri atlatmadık ki az kaldı diyelim çok az alıp götürsem onu buralardan uzaklaşsa biraz bu çevreden ne güzel olurdu dinlenseydi sadece beni ve kendini düşünseydi başka hiç bişeyi hiç bi kimseyi değil...
Ssanırım biraz değişiklil ii gelicek hem ona hem banaaaaaaaaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder