23 Kasım 2010 Salı


Aslında uzun zamandır açık bu blog.Hani geçenlerde annemler eve geldiklerinde Gülşahla ikimiz bilgisayarın başında fıkırdayıp durduk...Fırsat vermediğin için tam halledemedik hani...Senin için,hayır senin için değil aslında ikimiz için minik bişey daha dedim.Ama zormuş onu gördüm.Bütün kelimelerin birbirinden bu kadar bağımsız olduğunu bilir miydim?Yalan yok,bilmezdim.İki lafı bir araya getirmek zormuş işte.Dedim ya uzun süredir açık bu blog ama senin edebiyat özürlü sevdiğin alakalı iki kelimeyi getiremedi bir araya!
İsyan ediyorum resmen nasıl dolmuşum yahu :)
Neyse seni çok özledim ben yaaaa ne zamandır görmüyorum seni dün sabahtan beri bak bayada olmuş özlemem normal yani:))))bu arada evi merak ediyorum sen volkan ismail üçlüsü olarak ne hale getirddiniz benim sıcak yuvamııı:)))zarar az değilmi böceğimmm zaman sana doğru yaklaşıyo hadi gel artık seni bekliyorummm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder