26 Kasım 2010 Cuma

PİŞMANMIYIM?????

Seninle evliliğim boyunca bir kez pişman oldum, o da seninle evlenmekte bu kadar geç kaldığım için.Evet neden diyorum neden bu kadar geç çıktın karşıma bu güzellikten beni niye bu kadar çok geç haberdar ettin neden sakladın kendini.....ama diyorum sonra hayırlısı buymuş iyiki bu kadar geç çıkmış ki şimdi sana sahibim belki bizde dünyanın kirli oyunlarına alet olup birbirimizi silebilirdik.
Bana evlenme teklifi ederken demiştin ya kocacım ''bitanem bu kötü dünyada benimle olmaya ,benimle bütün zorlukları yenmeye ve bundan sonra  nefesim olmaya varmısın demiştin ve bende sana nefesim yettiği kadar EVETTTTTTT demiştim şimdi tekrar söylüyorum bundan sonra sadece SEN hep SEN herşeyde SENNN iyiki senn.
SEN olmaya geldim SENİN olmaya geldim yarimmm kollarında sonsuz mutluluğa ve huzura doyma istiyorummmm....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder