26 Kasım 2010 Cuma

Yine Hüsrannnnnnn

sabah sen gittikten sonra uysam mı uyumasam mı die düşünürken uyumuşum:))) tam rüyamda bişeylerle boğuşurken telefon çaldı o muhteşem marşla FENERBAHÇE marşıyla:))(yüzünü nasıl buruşturduğunu görüyorum)arayan kimdi tabiki babam bu melodi onundu unuttunmu??evet sabahın bu saatinde arayınca içimde bi kıpırtı oldu kesin dedim işle ilgili bişey dicek sevindim çocuk gibi....
evet işle ilgiliydi alımlar başlamış dedi benim biricik babam nasıl bir sevinçle sölüyo bi bilsenn tamam babişim dedim bakıyorum hemen baktımmmm....
sadece bakabildim gene hüsran gene hüsran çünkü yanlış ilandı şubat ayının ilanını vatan gazetesi bugün tarihi atarak yayınlamış genemi dedim genemiii hep hüsran hep hüsran dışarda yağmur çiseliyodu kalktım kendime bi çay koydum ve uzuzn uzun dışarıyı seyrettim içim sıkılarak içim daralarak içim acıyarak sabret dedim biraz daha sabrett ...
Herşey güzel olucak bak bunu hocaya bile tastiklettik:))dediğini duydum sanki sen olmasan ben napardım ki bu kadar iyi olmak zorundamısın yada ben seni bukadar sevmek zorundamıyım anlamadım ki bi türlü :((((

ne kadar çirkin bi fotoğraf ama sanırım son zamanlarda hep bukadar çirkinim haaaa ne dersin bebeğim???? demek ki bukadar düşünceliolmak yakışmıyor banaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder