25 Kasım 2010 Perşembe

dün öğretmenler günüydü bukadar öğretmenin arasında öğretmen olmak istememek normal mi sence????sen geliyosun öğretmen diyince aklıma tıpa çalışır gibi çalışır öğretmen olurdum diyişin gerçekten öylemiydi bunu yaparmıydınki??? neyse  ben bütün öğretmenlerin bu özel günlerini kutluyorum en başta annemin ve babamın daha sonra hepsinin iyiki varsınız...bugünün bizim için daha farklı bi anlamı daha var aslında başta kötü ama daha sonra rahatglatan bi anlamı....sana telefon ettiğimde ki telaşlı sesin ''etme aşkım yanlış görüyosun ''diyişin neyse ki korktuğumuz bişey değilmiş::::))))anladın sen onu:))))
seni bekliyorum yarim işten dönüşünü sana havuçlu tarçınlı kek yaptım keki görünce yüzündeki o muip o çocuksu gülüşün için neler vermem ki bennn seviyorum seni beeee hemde çokkk ve bi zarar gelirmi bu sevgiyede düşübmekten kendmi alamıyorumm
ben artık çıkıyorum çünkü sen geliceksin ve doğum gününden önce bu sayfayı görmeni hiç istemiyorummm  bitanem şimdilik hoşçakallll

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder