3 Aralık 2010 Cuma

Bak bigün daha can sıkıntısı içinde gelip geçmekte işteeee sıkılıyorum bunalıyorum neydim diyorum noldum bu kadar düşüncenin arasında beni ayakta tutan şeyin SEN oldunu biliyosun demi.......
Sen yanımdayken unutuveriyorum işsizliğimi okadar zengin hissediyorum ki kendimi sanki tüm dünyanın sahibiyim ben ne kadarda güveniyorum kendime o zaman bir bilsenn:)))))hani bana sımsıkı sarılıp göğsünde yatırıyosun yaaa yumşacık saçlarımı okşuyosun işte diyorum bu adam benim EŞİM KOCAM KARDEŞİM BABAM HERŞEYİM yanında huzuru yakalıyorum ozaman doyamıyorum sana.
Biliyorum bazen seni haksız yere çok üzüyorum hiç suçun yokken bağırıyorum konuşturmuyorum o zaman bile okadar sevgi dolu bakıyosun ki bana oanada sana sımsık sarılmak istiyorum ama yapamıyorum bok yediğim için yapamıyorum şu kahrolası gururum yokmu?var malesef var sinir oluyorum bu huyumaaa nefret ediyorum geçen günki yani 1 aralıktaki tüp kavgamız içinde senden çok özür dilerim beni affet nolur....
Bu zor günlerimde yanımda olduğun için sana sonsuz teşekkür ederim yarimm emin ol sana üzüntümü sıkıntımı hissettirmek istemiyorum ama bun kadar başarabiliyorum.
benim ufaklığım bitanecik kardeşim onun deyimiyle gardişim gülşahım sayesinde açtım bu sayfayı sana abla dedi uğraş bununla içini dök say sölemek istediklerini haykır burda tamam dedim küçük prensesim bizim evin ufaklığı(görse suratı nasılda buruşur ben ufaklık değilim die:)))seni çok seviyorum ablacımm iyiki benimsin yaa benim gardişimsinn daha ne denirkii ikinizide çoooookkkkk seviyorum ki bennnn



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder