17 Aralık 2010 Cuma

iyi eğlenceler sana

Bişeyler karalamak istedim ama ne karalıcamı bilemedim şimdi konuştuk iyi geliyo sesin.Uzun uzun oteli anlattın bana bi heyecanla ''canım sıkılıyo bebeğim ''dedin^'sensizlik zor arrtık be sen yanımda yoksan eğer akşamları hep bir tarafım eksik kalıyor''mutlu oldum bunları senden duyduğpuma ne güzel deim hep bugünki gibi hhep ilk günkü gibi sevelim birbirimizi kana kana içimize sindire sindire.
Şimdi annemin evindeyim sıcacık anne avği gibisi varmı?eşşek kadar bana kalktı yeşil çay yaptı hemde yasemin kokulu gerçekten anne eli değmiş gibi...Kıyamadı kaldırmadı beni o getirdi bütün bi anne şevkatiyle çok seviyorum annemi ben annemin evi ama sen yoksun olsun buda geçici bak tel çaldı arayan kim mi hemen kulak kabartırsın bilirim ben DOST dediğimiz insanlar fahri arıyo dalga geçti benimle seninki seni unutcak dedi rahatı iyi orda kurtuldu senin dırdırından:))gerçektende benim cızırtımdan kurtuldun 3 gün bence tadını çıkar:))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder