6 Aralık 2010 Pazartesi

yeni yine yeniden bunalımmm BUNALDIM arttık sıkıldım sinirlerim çok gergin şu gözümün ucunda duran yaş yokmu en ufak bişeyde bırak en ufak bişeyi durup dururken kendini göstermek zorundamı yaaa sinir oluyorum bu huyuma bu duygudan nefret ediyorum bu kadar dayanıksız olmasına duygunun etrafına gülücükler saçan hayat arkadaşına bile gurur yapan ben neden yanlızlığımda sürekli gözyaşıyla boğuşur anlamam.....
bugün öğretmen atamaları yapıldı tanıdığım biçok arkadaşım atanndı onlar adına çok sevindim kurtuldular yaaa bitti artık ne kadar şanslılar bide bize bakk evde ıoturuyoruz akşama kadar sinir oluyorum bana bunu soranlara akşama kadar nasıl vakit geçiriyosun sana ne kardeşim sana neee neyapıyosam yapıyorum varmı sana bir zararımmm anlıcan bugün kendimi çokkk kötü hissediyorum şunu çok ii biliyorum sabrımın son anlarını yaşıyorum....
Hayat beni unuttun köşelerde bksana bende varım herşeye inatt hala ayakta durmaya çalışıyorum hemde sırıtarak:((((((en kötü anımda bile fotoğraına bakmak bana çok ii geliyo bi sen bi ailem çok seviyorum siziiiiii



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder