23 Aralık 2010 Perşembe

Nasıl Oldu Bende Anlamadım.......

Nasıl bigün yaşadık dün güzelmiydi yada kötümü gerçekten bende anlamadım.Artık şansım açılıyomuydu gerçekten yoksa hayatın bana bi oyunumuydu göstermelik diyorum ya gerçekten bende anlamadım.Bir tarafım diyoki düşünme hiç bişeyi gir şu işin içine tam senlik gez dolaş konuş sat bütün ilaçları:)))))çık gel ama bi tarafım diyoki sen salakmısın yaaa ne işin var öle saçma sapan işllerde evde otur çok daha ii hani annecimin dediği gibi'' sen yapamazsın yavrum sen yalakalık yapamazsın koşmazsın doktorların peşinden senin kişiliğine çok ters dur dayan bu kadar dayandın biliyorum herşey güzel olacak bak açıldı artık şansın güzel şeyler olacak ''canım annem benim sabahın köründe gene bana nasıl gaz vereceğini şaşmış:))))canım annem benimm....
Galiba hayır dicem ben bu adamlara ayıp olcak ama yapcak bişey sonuçta bu benim hayatım bu bizim hayatımız nasıl olur bilemedim ki??
Bindik bi alamete gidiyoruz işte yana yakıla.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder