8 Aralık 2010 Çarşamba

Bugün çok kötü bi gece geçirdik değilmi ikimizde ilk defa ayrı yattık yatağımızda....
Beni çok kırdın ama çokk kırdın analatamam ki seni tanıdığım günden beri hiç bu kadar alınmamıştım söylediğin bir çift lafa hiç bukadar üzülmemiştim nasıl tuttum o koca akşam kendimi sana haykırmamak için dünyaya haykırmamak için anneme babama haykırmamak için kendime,şansıma,herşeyime avaz avaz haykırmamak için nasıl uttum kendimi ....bieşyler kırsam biraz geçermiydi acaba bu sinirim haaaa bu huyuda yeni edinmeye başladım bennn çok köü bişey bilmiyorum sinirleirm çok gergin abartısız hergün ağlıyorum yaa hergün bak dün dediğimide yaptım kırdım yıktım odamızın dolabını dahada alamadım hırsımı bişeyler daha kırsammı diede düşünmeden edemedim kiii....
neyse ben hala kendime gelemedim yaa sana kırgınlığımda kızgınlığımda geçmedi bu sayfaya asla böyle şeyler yazmak istemedim suçlu ikimiziz YAZDIM,YAZDIRDIN,YAZDIRDIK......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder