23 Aralık 2010 Perşembe

Çok önceleri planlamıştım bu yazıyı zihnimde. Beynimdeki yazıp yazıp çöpe attığım taslaklar gibi olmayacağını bildiğim bu yazıya her gün bir cümle eklemiştim. Seninle beraber geçirdiğim her gün ayrı bir paragrafa ilham olmuştu. Sana doğum günü hediyesi hazılarken aynı zamanda mutluluklarımı da arşivlediğimi fark ettim sonraları. Bu bloga yazılan iki satır çok önemliydi çünkü benim için. Birsürü hayalin izi olan bu blogda en net sen olmalıydın. Sen ve sana olan aşkım. Sen ve senin adın...
İyi ki geldin bu dünyaya Ve iyi ki “sen” oldun her şeyinle…
Aklının alabileceği her şeyim oldun benim. Sen benim yarımsın, bu yüzden de, hem bugünüm hem de yarınımsın…

Herzaman heryerde söylediğim gibi bu hayatta başıma gelen en güzel şeysin sen.İyiki doğdun iyiki varsın iyiki benimsin.
Doğum günün kutlu olsun YARİMMMMMM Seni çokk ama çokkkk seviyorum....

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder