9 Aralık 2010 Perşembe

Olmuyo ki sana küs kalamıyorum.Nedenini bende gerçekten bilmiyorum.Akşam geldiğinde okadar kötü göründün ki gözüme çok üzüldüm korktum sana bişey olmuş die ama gene gururum o kahrolası gururum herşeyin önüne geçti heleki cebinden iki tane süpriz yumurta çıkarıpta yüzüme o mahsun bakışında sana sarılmamak için zor tuttum  kendimi salak ben gururluyum yaaa elimin tersiyle attım o yumurtaları kafana atcaktım hatta bunuda yaparmıydım okadarı da olurmuydu ki yarim????ama arkasından gelen o iğrenç cırcır öten sesim ve hemen akabinde deli gibi böğüre böğüre ağlama krizi ve sımsıcak kollar hiç bişeye değişmicem o kokun işte kollarının arasındaydım ve sen herzamanki o ağırbaşlılığınla gözyaşlarımı silip beni öpücüklere boğuyodun 'hadi ağla rahatla biraz bebeğim hadi 'sen böyle dedikçe kendimden nefret ediyodum ve o arada 'çiçeklerini beğendin mi??'diye soruşun beni iyice kahretti.
Şimdi söylüyorum sana akşam bağırarak böğüre böğüre söylemek istediğim şeyi
''Evet çiçeklerin çok güzel,sen çok iyisin ve ben çok şanslı olduğumu biliyorum ve okadar çok isterim ki seninde aynı duyguları benim için taşımanı:(((
Beni sevmeni bana hala ilk günki gibi aşık olmanı çok istiyorum gerçekten ilk gün ki gibi aşık mısın bana kara böcüküm????
Ama şu bi gerçek ben seni çokkk ama çokkk seviyorum tam tamına 4 aylık kocam benimmm:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder