20 Aralık 2010 Pazartesi

FoToOOOooo

Yarim hadi gel artık bak bugünde geçti evimizde seni beklerken gene çok sıkıldım bugün burdura alışmışım galiba nasıl zor geldi bugün akşamı etmek bi bilsen hayata gene isyanlardaydım neden ben böyle cezalandırılıyorum ki??Bilmem vardır demi bişeyi bugün daha da çok nefret ettim akp'den tayyipten adının baş harfini bile büyük yazmak gelmdi içimden o özel değlki:))))yeter artık duy sesimi ve beni atayın benim tayinimi çıkarın acı çekiyorum yeterrrrrrrr......
Evet okuduk mühendis olduk ama ev bekliyoruz neyse yaa belki senin bana dediğin şey olur müdür olurum haftaya pazartesi:))hani şu koton işi varya ne dersin olalım mı seninlede konuşmadık şu işi konuşmak lazım akşama.
Yeni yeni fotolarımız oldu düğün fotolarımız yayınlamak istiyorum bazılarını bak gene çok güzeliz:))hiç mütevazi olamıcam bn bu konuda:)))
Şimdi mutfağa yol almak istiyorum bugünkü menümüzü yapmak için pekte uydurukta teyyare ama ben napcamı şaşırdım tarhana çorbası duygunun patatesi marul salatası bukadar:))ne kadan becerikliyim deilmi çok öptüm yariim seni hadi gel artık evine....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder